Παρεμβάσεις μας

Όλα | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001 | 2000 | 1999

Αποτελέσματα 1 έως 5 από 34.

2016

  • 28/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Χορήγηση επιδόματος μητρότητας σε ασφαλισμένη ΟΑΕΕ μη ταμειακά ενήμερη λόγω ανωτέρας βίας κατά την ημερομηνία τοκετού
    Ο ΟΑΕΕ δεν χορήγησε επίδομα μητρότητας σε ασφαλισμένη λόγω μη ύπαρξης ταμειακής ενημερότητας κατά την ημερομηνία τοκετού, ενώ δεν εξέδωσε σχετική απορριπτική απόφαση, ώστε να της δώσει τη δυνατότητα να υποβάλει ένσταση. Κατόπιν παρέμβασης του Συνηγόρου του Πολίτη ο ΟΑΕΕ εξέδωσε γραπτή απορριπτική απόφαση, ώστε η ασφαλισμένη να μπορέσει να υποβάλει ένσταση και να εκθέσει τους λόγους ανωτέρας βίας που κατέστησαν αδύνατη την καταβολή μιας δόσης. Η ένστασή της έγινε δεκτή από την αρμόδια Τοπική Διοικητική Επιτροπή.
    Από τον ιστοχώρο: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
  • 22/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Αναγνώριση αποδεδειγμένου χρόνου ασφάλισης παρά την απώλεια ασφαλιστικού βιβλιαρίου
    Ο Συνήγορος του Πολίτη με πορισματικό έγγραφο προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ζήτησε την επανεξέταση και προσμέτρηση ημερομισθίων κλάδου σύνταξης πολίτη για χρονικό διάστημα ο οποίος αποδεδειγμένα είχε σχέση εξαρτημένης εργασίας με Δημόσιο Οργανισμό.
    Από τον ιστοχώρο: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
  • 19/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Ευθύνη δημόσιου νοσοκομείου σε αποζημίωση λόγω θανάτου ασθενούς
    Ο Συνήγορος του Πολίτη με αφορμή έκδοση δικαστικής απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, για υπόθεση που διερεύνησε η Αρχή τα έτη 2000-2001 σχετικά με ευθύνη δημόσιου νοσοκομείου για θάνατο ασθενούς θα ήθελε να επισημάνει από τη μια τη νομική υποχρέωση των διοικήσεων των δημόσιων νοσοκομείων να διερευνούν τα πειθαρχικά παραπτώματα των ιατρών ανεξάρτητα από την απόδοση τυχόν ποινικών ευθυνών και από την άλλη τη νομική υποχρέωση για σαφή και κατάλληλη ενημέρωση του ασθενούς ως προϋπόθεση της συγκατάθεσης αυτού στη θεραπεία. Ο Συνήγορος του Πολίτη, σε σχετικό πόρισμα τόνισε από τη μια την αρμοδιότητα της επιστημονικής επιτροπής του δημόσιου νοσοκομείου για έγκριση νέων μεθόδων θεραπείας και από την άλλη το γεγονός ότι η προσβολή υποχρέωσης ενημέρωσης του ασθενούς θεμελιώνει ιατρική ευθύνη. Τα στοιχεία αυτά αποτέλεσαν και το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση διαπιστώθηκε ευθύνη του ιατρού διότι επέλεξε μη ενδεδειγμένη ιατρικά μέθοδο χωρίς να προβεί σε ενημέρωση του ασθενούς και να λάβει και τη συγκατάθεση αυτού και χωρίς ενημέρωση και έγκριση από την επιστημονική επιτροπή του νοσοκομείου. Το δικαστήριο επιδίκασε υπέρογκο ποσό αποζημίωσης λόγω ψυχικής οδύνης στην οικογένεια του θύματος που καλείται η διοίκηση του νοσοκομείου να καταβάλει.
    Από τον ιστοχώρο: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
  • 05/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Απόρριψη αιτήματος από το ΤΑΥΤΕΚΩ/ΚΑΠ-ΔΕΗ για ασφάλιση εγγονού ως μέλους οικογένειας άμεσα ασφαλισμένου
    Ο Συνήγορος του Πολίτη παρενέβη προς το ΤΑΥΤΕΚΩ/ΚΑΠ-ΔΕΗ, προκειμένου να επανεξεταστεί η αίτηση ασφαλισμένου να εγγράψει τον εκτός γάμου γεννημένο εγγονό του ως μέλος οικογένειας, διότι και οι δύο γονείς του ήταν φοιτητές και έμμεσα ασφαλισμένοι έκαστος από τον γονέα του. Παρά και τη θετική εισήγηση του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το ΔΣ του ταμείου υιοθέτησε την αρνητική εισήγηση των υπηρεσιών ταμείου και δεν ικανοποίησε το αίτημα του ασφαλισμένου.
    Από τον ιστοχώρο: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
  • 01/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Νοσηλευτικά ιδρύματα ζήτησαν εγγράφως συγγνώμη για κακή συμπεριφορά γιατρών προς χρήστες υπηρεσιών υγείας
    Τρείς διαφορετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες, αδίκως, οι πολίτες δέχθηκαν αγενή συμπεριφορά εκ μέρους του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ή/και άρνηση εξέτασης και νοσηλευτικής φροντίδας. Και στις τρείς περιπτώσεις, κατόπιν παρέμβασης του Συνηγόρου του Πολίτη, διενεργήθηκε διοικητική έρευνα (στις δύο περιπτώσεις ΕΔΕ), και οι διοικήσεις των Νοσοκομείων καθώς και το εμπλεκόμενο προσωπικό, διατύπωσαν εγγράφως τη συγγνώμη τους προς τους πολίτες. Αυτό αποτελεί καλή πρακτική εκ μέρους των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, θέτοντας βάσεις για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στο Σύστημα Υγείας, οι οποίοι αισθάνονται ηθική δικαίωση και ικανοποίηση για την αναγνώριση του λάθους συμπεριφοράς εκ μέρους του προσωπικού και της Διοίκησης των Νοσηλευτικών αυτών Ιδρυμάτων.
    Από τον ιστοχώρο: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ

Αποτελέσματα 1 έως 5 από 34.

Σχετικές Τοποθεσίες

Αρχή



Εργαλεία


Δείτε επίσης

Αρχή

Αρχή


Αρχή