Δευτεροβάθμια περίθαλψη

Όλα | 2016 | 2014 | 2012 | 2010

2016

  • 01/12/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Νοσηλευτικά ιδρύματα ζήτησαν εγγράφως συγγνώμη για κακή συμπεριφορά γιατρών προς χρήστες υπηρεσιών υγείας
    Τρείς διαφορετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες, αδίκως, οι πολίτες δέχθηκαν αγενή συμπεριφορά εκ μέρους του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ή/και άρνηση εξέτασης και νοσηλευτικής φροντίδας. Και στις τρείς περιπτώσεις, κατόπιν παρέμβασης του Συνηγόρου του Πολίτη, διενεργήθηκε διοικητική έρευνα (στις δύο περιπτώσεις ΕΔΕ), και οι διοικήσεις των Νοσοκομείων καθώς και το εμπλεκόμενο προσωπικό, διατύπωσαν εγγράφως τη συγγνώμη τους προς τους πολίτες. Αυτό αποτελεί καλή πρακτική εκ μέρους των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, θέτοντας βάσεις για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στο Σύστημα Υγείας, οι οποίοι αισθάνονται ηθική δικαίωση και ικανοποίηση για την αναγνώριση του λάθους συμπεριφοράς εκ μέρους του προσωπικού και της Διοίκησης των Νοσηλευτικών αυτών Ιδρυμάτων.
  • 29/11/2016 - Σύνοψη Διαμεσολάβησης
    - Επίσπευση διαδικασίας για κάλυψη χειρουργικής επέμβασης και επέκταση της κάλυψης από τον ΕΟΠΥΥ και στους ενήλικες
    Καθυστέρηση στην διεκπεραίωση λήψης και δημοσίευσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Οικονομικών και Υγείας) για την επέκταση κάλυψης δαπανηρής καρδιοχειρουργικής επέμβασης και στους ενήλικες (εκτός από παιδιά που ήδη καλυπτόταν). Η παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη, είχε σαν αποτέλεσμα να δοθούν οι απαραίτητες πληροφορίες στην ασθενή (που επί ένα χρόνο δεν ελάμβανε πληροφόρηση για την τύχη του αιτήματός της), και να δημοσιευθεί γρηγορότερα η απόφαση στο ΦΕΚ, ώστε η ασθενής να κάνει την επέμβαση πριν είναι αργά για τη ζωή της.

Σχετικές Τοποθεσίες

Αρχή



Εργαλεία


Δείτε επίσης

Αρχή

Αρχή


Αρχή