Σχέσεις ΕΥΔΑΠ Α.Ε.-Καταναλωτών: Η εμπειρία του Συνηγόρου του Πολίτη
Σχέσεις ΕΥΔΑΠ Α.Ε.-Καταναλωτών: Η εμπειρία του Συνηγόρου του Πολίτη
Περιγραφή
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες ως καταναλωτές υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης και η ανταπόκριση της ΕΥΔΑΠ στα παράπονα των καταναλωτών είναι το θέμα της νέας ειδικής έκθεσης του Συνηγόρου του Πολίτη. Η ανεξάρτητη αρχή, παραθέτει παραδείγματα, αντλεί συμπεράσματα από την πλούσια εμπειρία της στον χειρισμό εκατοντάδων παραπόνων κατά της ΕΥΔΑΠ, και καταγράφει τις λύσεις που έχουν δοθεί αλλά και τα ζητήματα που παραμένουν εκκρεμή. Ο Συνήγορος του Πολίτη επισημαίνει το ικανοποιητικό επίπεδο συνεργασίας με την ΕΥΔΑΠ που καταλήγει συχνά στην αποδοχή των προτάσεων και θέσεων της ανεξάρτητης αρχής. Προσθέτει πάντως ότι κάποιες φορές παρατηρούνται δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στην αντιμετώπιση καίριων προβλημάτων που απασχολούν τους καταναλωτές.
Συνοδευτικά Αρχεία
- 1. Ειδική Έκθεση - 838 KB
- 2. Περίληψη - 88 KB