Βελτίωση υπηρεσίας ηλεκτρονικής πληρωμής λογαριασμών ΕΥΔΑΠ

Βελτίωση υπηρεσίας ηλεκτρονικής πληρωμής λογαριασμών ΕΥΔΑΠ

Περιγραφή

Πολίτης ζήτησε τη μεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη, για να του επιστραφούν τόκοι που χρεώθηκαν εσφαλμένα κατά την εξόφληση λογαριασμού υδροληψίας της ΕΥΔΑΠ ΑΕ μέσω e-banking. Συγκεκριμένα, οι πληρωμές που γίνονταν ηλεκτρονικά μετά τις μεσημβρινές ώρες κατά την ημερομηνία λήξης πληρωμής του λογαριασμού, εμφανίζονταν στο πληροφοριακό σύστημα της ΕΥΔΑΠ ΑΕ την επόμενη ημέρα, με αποτέλεσμα να προσμετράται εσφαλμένα τόκος καθυστερημένης εξόφλησης.
Ο Συνήγορος ζήτησε από την ΕΥΔΑΠ ΑΕ να εξετάσει και να επιλύσει το ζήτημα, με στόχο την παρότρυνση της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου, η ΕΥΔΑΠ ΑΕ δεσμεύτηκε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα συνολικά και να επωμιστεί το διαχειριστικό κόστος. Το ποσό των τόκων που χρεώθηκε εσφαλμένα στον πολίτη, πιστώθηκε στον επόμενο λογαριασμό του.

Συνοδευτικά Αρχεία

Σχετικές Τοποθεσίες

Αρχή



Εργαλεία


Δείτε επίσης

Αρχή

Αρχή


Αρχή