Διακριτική μεταχείριση προσωπικού νοσοκομείου στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας
Διακριτική μεταχείριση προσωπικού νοσοκομείου στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας
Περιγραφή
Ο Συνήγορος του Πολίτη διερεύνησε αναφορά σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών δημόσιου νοσοκομείου της περιφέρειας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, με εντολή της διοίκησης του συγκεκριμένου νοσοκομείου, εξυπηρετείται με προτεραιότητα το ίδιο το προσωπικό του νοσοκομείου και οι πολίτες που αυτό υποδεικνύει και κατόπιν όσοι έχουν πάρει νούμερο για σειρά προτεραιότητας.
Ο Συνήγορος, με έγγραφό του προς την αρμόδια Υγειονομική Περιφέρεια που εποπτεύει το εν λόγω νοσοκομείο, υπενθύμισε τα όσα προβλέπει το Σύνταγμα και οι ισχύουσες διατάξεις για τους δημοσίους υπαλλήλους.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου, ανακλήθηκαν οι οδηγίες που καταστρατηγούσαν το Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και την εξυπηρέτηση των πολιτών και οι υπεύθυνοι μονάδων υγείας της περιοχής ανέπτυξαν δράσεις για την εδραίωση επαγγελματικής δεοντολογίας.
Συνοδευτικά Αρχεία
- 1. Σύνοψη Διαμεσολάβησης - 93 KB
- 2. Επιστολή Συνηγόρου του Πολίτη - 128 KB